skip to Main Content
Kies voor TWO STEP
Web & Marketing
  • Werken met Two Step is voor ons als zeer prettig, informeel en laagdrempelig ervaren met een hoge mate van professionaliteit. De uitleg vanaf het begin heeft mede bijgedragen aan een sterke opbouw van de website.
    Coert Donders - NeBeK
  • Bijna alle aangegeven zoekwoorden op 1 bij Google en bijna dagelijks offerte aanvragen. En het belangrijkste? Ruim 20% omzetstijging! Kleine wijzigingen worden snel doorgevoerd en een half woord is vaak al genoeg.
    Harold Weistra - CADdesign
  • Dankzij onze website zijn wij beter vindbaar op het internet. We zijn zeer tevreden over de samenwerking en inleving in ons bedrijf met als resultaat een prachtige website van grote kwaliteit. Super tevreden!
    Jan van Dam - Eetcafé de Zwaan
MENU
Online Services

Online services

Gebruik de juiste services, het is belangrijk! Zie dit niet als kostenpost, zoals betrouwbare hosting of beveiliging. Of als meerwerk zoals een chatfunctie of een nieuwsbrief. Het werkt conversieverhogend!

Oplossingen die conversieverhogend werken!

Snelle hosting en een scherpe beveiliging werken mee aan een verbeterde vindbaarheid. Daarnaast verbetert het de usability: snel surfen naar je doel bevordert conversie.

Maar hackbeveiliging gaat verder, jij investeert in een nieuwe website en het is niet fijn als vervolgens hackers deze investering onderuit proberen te halen. Dat is wel de realiteit! Two Step Web & Marketing biedt tevens e-mail marketingcampagnes, klantbeoordeling- en chatfuncties aan. Deze dragen bij aan het verhogen van conversie. We adviseren graag welke services geschikt zijn voor jouw bedrijf en hoe je ze zo effectief mogelijk in kunt zetten.

1. Hosting

Vaak wordt gekozen voor het goedkoopste hostingpakket en is het een sluitstuk van de begroting. Dat is niet verstandig! De bereikbaarheid en snelheid van je website zijn essentieel! Snelheid is tevens belangrijk voor de vindbaarheid. Indien men de beschikking krijgt over persoonsgegevens is de https beveiliging zelfs verplicht.

2. Chat

Live chatten met klanten die op je website surfen is een hele effectieve manier om ze te helpen. Het is laagdrempeliger dan bellen of mailen en je kunt ze direct helpen naar de juiste pagina van je site en subtiel aansturen op conversie. Daarnaast wekt het vertrouwen, omdat je een actieve benadering nastreeft en bouw je al op dat moment een relatie met je potentiële klant op.

3. Klantbeoordelingen

Moderne mond-tot-mondreclame! Niets is transparanter en eerlijker dan je klanten vragen of ze jou willen beoordelen. Het werkt beter presteren in de hand en “een klacht is een kans” waar je van kunt leren. Potentiële klanten hechten veel waarde aan onafhankelijke klantbeoordelingen. Wij helpen met het kiezen van het meest geschikte platform en verwerken het op je website.

4. WhatsApp

Whatsapp is zo onderhand wel ingeburgerd. Deze handige app is ook in te zetten voor je bedrijf. Klanten zijn gewend om Whatsapp te gebruiken en dat maakt de drempel om met een bedrijf te appen ook kleiner. Een goede manier om contact te onderhouden met je (potentiële) klanten.

5. E-mail marketing

Als je gestructureerd en volgens een plan gebruik maakt van e-mail marketing, kun je je klanten op de hoogte houden van ontwikkelingen in je bedrijf die voor hen nuttig kunnen zijn. Volledig uitgevoerd in je huisstijl en gepersonaliseerd verzonden is het een uiterst effectief communicatiemiddel met je (potentiële) klanten.

6. Animaties

Een animatie kan een verrijking zijn van je website of bijvoorbeeld een boodschap verduidelijken op social media. Met een animatie kun je zaken die in woord en geschrift lastig uit te leggen zijn, begrijpelijk en stap voor stap visualiseren voor je bezoekers.

7. Nieuws

Door een goede diversiteit van algemeen nieuws, eigen nieuws en interessante “weetjes” aan te bieden aan je publiek maak je jezelf relevant voor het geïnteresseerde publiek en blijven lezers regelmatig terugkomen. Op basis van deze gegevens is het ook mogelijk voor Two Step Web & Marketing om een zogenaamde infographic te maken, wat de attentiewaarde vergroot.

8. Infographics

Als je veel feiten en cijfers over een onderwerp op een overzichtelijke manier wilt presenteren aan je bezoekers, kun je eigenlijk niet om een infographic heen. Een infographic presenteert deze gegevens op een visuele manier, waardoor bezoekers op basis van 1 afbeelding veel informatie kunnen verwerken. Het voordeel is dat een goede infographic snel opgepakt wordt door anderen en het dus delen op social media bevordert.

Back To Top