skip to Main Content
Kies voor TWO STEP
Web & Marketing
  • Werken met Two Step is voor ons als zeer prettig, informeel en laagdrempelig ervaren met een hoge mate van professionaliteit. De uitleg vanaf het begin heeft mede bijgedragen aan een sterke opbouw van de website.
    Coert Donders - NeBeK
  • Bijna alle aangegeven zoekwoorden op 1 bij Google en bijna dagelijks offerte aanvragen. En het belangrijkste? Ruim 20% omzetstijging! Kleine wijzigingen worden snel doorgevoerd en een half woord is vaak al genoeg.
    Harold Weistra - CADdesign
  • Dankzij onze website zijn wij beter vindbaar op het internet. We zijn zeer tevreden over de samenwerking en inleving in ons bedrijf met als resultaat een prachtige website van grote kwaliteit. Super tevreden!
    Jan van Dam - Eetcafé de Zwaan
MENU

Team

Een team! Dat zijn we. Een groep mensen die werken met veel plezier. Bij ons vliegen de dagen voorbij omdat er altijd energie en dynamiek is. We werken niet in een suf kantoorpand maar in een voormalige, jaren 50, brandweerkazerne. Zo cool! Kies je voor Two Step dan kies je voor een team van allround specialisten. Het klinkt tegenstrijdig. We hebben namelijk allemaal meerdere vaardigheden en skills. Stap maar eens binnen.

Ok, ik stap binnen

  • Focus
  • Vind de oplossing
  • Ontwerpt creatief
  • Technisch specialist

Kevin de Bie

De techneut

In deze gezellige, bruisende werkomgeving met een dagelijkse portie aan flauwe kantoorhumor, is er gelukkig ook iemand die altijd rustig blijft en het overzicht bewaard. Stress komt niet voor in Kevins woordenboek, hij is de koele kikker van het team. Hij weet alles van webdesign en kan dat nog helder aan de klanten uitleggen ook. Door zijn uitstekend luisterend vermogen maakt hij snel de vertaalslag van wat de klant in gedachten heeft, naar ontwerp. Om het hoofd helder te houden en de hersenen creatief, stort hij zich in de avonden op gewichten en apparaten in de sportschool. Zo kan hij de volgende dag weer helemaal opgeladen en met nieuwe ideeën bij Two Step aan de slag.

Mail Kevin

  • Commercieel
  • Marketing
  • Persoonlijk
  • Adviserend

Christy de Benis

Stappenmaakster

Het te verwachten resultaat van een online campagne wordt gebaseerd op een inschatting en Christy weet dat klanten dat soms lastig vinden. Dankzij haar goed ontwikkelde ‘voelsprieten’ en marketing achtergrond is ze gelukkig een kei in het wegnemen van deze onzekerheden. Daarnaast houdt ze van écht persoonlijk contact. Als klant kan dit je moeilijk ontgaan; bij een tweede afspraak weet ze nog of je jouw koffie zwart drinkt of niet, informeert ze even naar je laatste vakantie (en weet dan ook de bestemming te herinneren) en ze is altijd helemaal up-to-date als het over de lopende projecten gaat. Dit in combinatie met hard werken en een glimlach en je hebt Dienstverlening met een hoofdletter D.

Mail Christy

  • Commercieel
  • Marketing
  • Persoonlijk
  • Adviserend

Kristel de Bie

Perfectionist Deze gedreven influencer lijkt geboren met de pen in haar handen. Dat Kristel haar schrijf- en blogtalent ook op het werk mag inzetten, vindt ze helemaal geweldig. Ze is erg bescheiden over het feit dat zij aan de wieg heeft gestaan van het grootste blognetwerk van Nederland – Blog Brains –, maar inmiddels is Kristel de onmisbare schakel tussen bloggers en opdrachtgevers. Workaholic is haast een understatement, naast Two Step runt ze ook nog een online kledingwinkel. Zelfs in de weekenden zijn zij en haar laptop onafscheidelijk. Ze is een perfectionistische doorzetter die ervan houdt om in het creatieve proces ‘out of the box’ met klanten mee te denken.

  • Strategie
  • Concept
  • Branding
  • Denktank

Kamiel van Riel

Eindbaas

De accu van Kamiel raakt niet snel leeg: de enthousiaste eindbaas van Two Step staat meestal in Quick Step-versnelling. Deze denktank is 24/7 bezig met concepten verbeteren en laten renderen. Iets bedenken, vervolgens uitvoeren en weer bijstellen, dat is helemaal zijn ding. Soms kan Kamiel erg direct uit de hoek komen, door klanten wordt dit – oké, soms pas achteraf – zeer gewaardeerd. Je krijgt gevraagd en ongevraagd advies en vanwege deze open en eerlijke communicatie word je als klant dan ook echt verder geholpen. Daarnaast is hij kampioen in beeldspraak en tegeltjeswijsheden: ‘Kan niet bestaat niet’, ‘Duidelijk zijn over de onduidelijkheden’ en ‘Een tevreden klant is de beste ambassadeur’, schudt hij uit zijn mouw waar je bij zit, net als die lading frisse ideeën en strakke strategieën.

Mail Kamiel
Back To Top